Serwis

Firma KUCZA jako autoryzowany dealer samochodów HONDA w trosce o kompleskową obsługę klientów w ramach rozbudowy oprócz serwisu mieszczącego się na ulicy Wodzisławskiej 54, nowo wybudowany serwis przy ulicy Żorskiej 200 w Rybniku - wspólny wjazd z salonem łazienek - z dużym parkingiem dla klientów i samochodów będących w naprawie.

 

Głowną specjalnością serwisu na Żorskiej o łącznej powierzchni 600 m2 , posiadającego 12 stanowisk usługowo - naprawczych, są kompleksowe naprawy powypadkowe i blacharskie, które obejmują :

- przygotowanie pojazdu do oględzin przez likwidatora szkód,

- sporządzanie kalkulacji naprawy w systemie audatex,

- prowadzenie całej dokumentacji naprawy,

- zabezpieczenie antykorozyjne elementów karoserii po naprawie,

- rozliczenia gotówkowe lub bezgotówkowe z ubezpieczycielem wg życzeń klienta.

 

Naprawy są dokonywane zgodnie z technologią wymaganą przez HONDĘ, z użyciem nowych, oryginalnych części blacharskich i mechanicznych oraz nowoczesnego sprzętu.

Pracownicy serwisu regularnie uczestniczący w specjalistycznych szkoleniach oraz wyposażenie w nowoczesne urządzenia do komputerowego pomiaru geometrii, ścieżkę diagnostyczną do pomiaru sił hamowania , działania amortyzatorów, komputerowej diagnostyki pojazdówm wymiany opon z komputerowym wyważaniem, komputerowej obsługi klimatyzacji - są gwarancją wykonania wysokiej jakości usługi.

Do dyspozycji naszych klientów mamy również myjnię, gdzie oprócz bezdotykowego mycia karoserii wykonujemy też mycie gorącą wodą podwozi które jest niezbędne przed wykonaniem zbaezpieczenie antykorozyjnego podwozi oraz po okresie zimowym dla usunięcia pozostałości soli. U nas mycie podwozia wiosną można połączyć z wymianą opon na letnie.

Oprócz napraw powypadkowych samochodów HONDA na 5-ciu stanowiskach podnośnikowych wykonujemy również obsługę i naprawy, zarówno mechaniczne jak i blacharskie innych marek z wykorzystaniem wyżej wymienionego wyposażenia.

 

Nadmienić również wypada , że HONDA Poland corocznie organizuje ogólnopolski konkurs doradców serwisowych podczas którego sprawdza fachowość zatrudnionego u dealerów personelu. Pragniemy poinformować , że nasi pracownicy, tj. mgr inż Łukasz Dudek - kierownik serwisu zajął 1 miejsce, a Adam Taszarek - 7 miejsce.

Świadczy to o najwyższym profesjonalizmie naszej załogi.